services

Hier komt een subtitel over de services

Melia Venue beschikt over drie stijlvol ingerichte zalen en drie verfijnde lounge rooms. De ruimtes beschikken over luxe meubilair en de raamweringen zorgen voor een warme en intieme ambiance.

Wil je een unieke ervaring tijdens je volgende event? Boek dan onze boutique venue. Onze venue is kleiner van opzet waardoor je tijdens je verblijf een bijzondere, intieme sfeer ervaart. Persoonlijke aandacht, daar draait het om. Dat zie je niet alleen terug in de stijlvolle inrichting maar ook in de behulpzaamheid van de hosts.

Zorgeloos genieten

Melia Venue biedt persoonlijke service aan en zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes wordt verzorgd. De voorbereiding en planning op locatie nemen wij met alle liefde uit handen. Daarom stellen wij een offerte op maat op, nadat u onze locatie heeft bezocht.

Onze ondersteuning bestaat o.a. uit:

gastvrouw als persoonlijk aanspreekpunt

(wedding) planning

coördineren van de leveranciers

ontvangst en begeleiden van gasten

het voeren van deurbeleid

het regelen van verkeer naar parkeer

schoonmaak voor en na oplevering van de zaal

Geselecteerde partners

Melia Venue werkt met zorgvuldig geselecteerde partners. Kwaliteit staat bij ons allen hoog in het vaandel.

De partners bieden exclusieve services op het gebied van:

hoogwaardige catering

professionele kinderopvang

bruiloft- en tafelstyling

meubilair in bijpassende stijl

Onze zalen

Zaal Melia

is een stijlvol ingerichte locatie. En beschikt over een verfijnde lounge room, elegante bruidskamer en een luxe douche waar je lekker tot jezelf kunt komen. Er is plek voor 50 gasten in diner- of feestopstelling. De ruimte beschikt over luxe meubilair. De raamwering zorgt voor een warme en intieme ambiance.

Zaal Jena

is evenals een stijlvol ingerichte locatie. Er is plek voor 50 gasten in diner- of feestopstelling. De ruimte beschikt over luxe meubilair. Met de grote raampartijen heeft u de keuze om alles open te zetten of juist te sluiten met onze prachtige jaloezieën van binnenhuisarchitect Eric Kuster, om in alle privacy te dineren of feesten.

Zaal Dahlia

is geschikt voor gelegenheden tot 30 personen. Prachtig voor verjaardagen, kinderfeestjes etc. Ook deze ruimte ontbreekt niet aan de fijne ambiance zoals de overige zalen.

Wil je echt de sfeer proeven van Melia Venue? Plan dan direct een bezichtiging in onze agenda en laat je verrassen door de ambiance en Samira!

luxury weddings

Melia Venue beschikt over 3 stijlvol ingerichte zalen met bijbehorende lounges om je terug te kunnen trekken. Een luxe badkamer voor de bruid en bruidegom mag niet ontbreken, daar is aan gedacht. De zalen beschikken over luxe meubilair en de raamweringen zorgen voor een warme en intieme ambiance.

Titel

Jouw Bruiloft, Verloving, Handvraging, Huwelijksaanzoek begint met een persoonlijke intake op locatie met Samira zelf. Wij willen je dolgraag leren kennen en jullie liefdesverhaal ontdekken en de visie ontwikkelen voor een onvergetelijke herinnering.

Kortom, een uniek waardevol event met de vertaling van jullie wensen.

Luxury weddings services

Een warm bad

Melia Venue biedt persoonlijke service aan en zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes wordt verzorgd. De voorbereiding en planning op locatie nemen wij met alle liefde uit handen. Daarom stellen wij een offerte op maat op, nadat u onze locatie heeft bezocht.

Onze ondersteuning bestaat o.a. uit:

gastvrouw als persoonlijk aanspreekpunt

wedding planning

coördineren van de leveranciers

ontvangst en begeleiden van gasten

het voeren van deurbeleid

het regelen van verkeer naar parkeer

schoonmaak voor en na oplevering van de zaal

een get-together met het bruidspaar na de huwelijksreis

een persoonlijk cadeau voor het bruidspaar

Lievelingsleveranciers

Melia Venue werkt met zorgvuldig lievelingsleveranciers. Kwaliteit is voor ons alles.

De lievelingsleveranciers bieden uitmuntende services op het gebied van:

hoogwaardige catering

professionele kinderopvang

bruiloft- en tafelstyling

meubilair in bijpassende stijl

Dineren in stijl

Wij bieden, in samenwerking met partners in styling en catering, alles wat je nodig hebt om te trouwen in stijl: luxe tafellinnen, centerpieces, meubilair, bloemstukken, decoratie, backdrops en meer. Naast het meubilair van Richmond is er tevens keuze uit verschillende stijlen. Er is plek voor 10 tot 60 gasten in dineropstelling en feestopstelling.

Faciliteiten

Melia Venue beschikt over een bruidskamer met de sfeer van een suite waar de bruid zich kan voorbereiden op de dag, een lounge om je in terug te trekken, een luxe badkamer, professionele keukenapparatuur voor catering services, een garderobe, toilet een ruime benedenzaal voor kinderopvang tijdens jullie bruiloft. De ervaren nanny’s bieden entertainment aan maximaal 20 kinderen.

Investering Luxury Weddings

Bij Melia Venue vier je jullie het huwelijk in stijl en in intieme sfeer. Bijgaand een prijsindicatie voor het huren van onze locatie voor een hele dag.

Doordeweeks € 1.095 – € 1.595

Weekend € 1.595 – € 1.995

private events

Breng tijd door met elkaar in besloten sfeer…
Of je nu hulp nodig hebt bij het plannen van een verjaardag, jubileum of zelfs een liefdadigheidsbal, Samira Parti kan het organiseren. Onze logistieke vaardigheden gecombineerd met onze passie voor het plannen van evenementen en feesten, belooft u een onvergetelijke ervaring, met het beste eten en entertainment, evenals de allerbelangrijkste persoonlijke details.

Een privéfeest is de perfecte gelegenheid om tijd door te brengen met uw familie en vrienden.

Allereerst wil je je evenement onvergetelijk maken om de juiste redenen, dus je moet ervoor zorgen dat het tot in de perfectie is gestyled. Wil je het bijvoorbeeld ingetogen en elegant, of luxueus en extravagant?

Wilt u een vleugje luxe toevoegen aan uw privéfeestje? Verwen uw gasten dan met een cadeau. Het gebaar wordt altijd enorm gewaardeerd.

Private events services

Vier het leven met je dierbaren

Melia Venue biedt persoonlijke service aan en zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes wordt verzorgd. De voorbereiding en planning op locatie nemen wij met alle liefde uit handen. Daarom stellen wij een offerte op maat op, nadat u onze locatie heeft bezocht.

Onze ondersteuning bestaat o.a. uit:

gastvrouw als persoonlijk aanspreekpunt

planning

coördineren van de leveranciers

ontvangst en begeleiden van gasten

het voeren van deurbeleid

het regelen van verkeer naar parkeer

schoonmaak voor en na oplevering van de zaal

Lievelingsleveranciers

Melia Venue werkt met zorgvuldig lievelingsleveranciers. Kwaliteit is voor ons alles.

De lievelingsleveranciers bieden uitmuntende services op het gebied van:

hoogwaardige catering

professionele kinderopvang

bruiloft- en tafelstyling

meubilair in bijpassende stijl

Investering Private Events

Bij Melia Venue vier je jullie je private event in stijl en in intieme sfeer. Bijgaand een prijsindicatie voor het huren van onze locatie voor een hele dag.

Doordeweeks € 1.095 – € 1.595

Weekend € 1.595 – € 1.995

business events

Elkaar ontmoeten onder de rook van AMSTERDAM
Bijeenkomsten, teambuilding, brainstormsessies, presentaties. Ze zijn onmisbaar voor een fijne ambiance binnen uw bedrijf of vereniging en essentieel voor het uitbouwen van ideeën, teams en relaties. Bij Melia Venue stimuleren wij graag de creativiteit, spontaniteit en kindred spirits door het creëren van een prachtige en prettige omgeving.

Evenementen & Meetings

Maandag t/m donderdag

Melia Zaal (tot 60 personen) vanaf € 800

Dahlia Zaal (tot 50 personen) vanaf € 700

Jena Zaal (tot 30 personen) vanaf € 500

Inclusief host en schoonmaak

Exclusief decoratie en catering

Faciliteiten

Wi-Fi

Dranken: koffie, water, thee en fris

Beamer

Flip-over

Gratis parking: 13 plaatsen op eigen terrein

Meer plaatsen op 1 minuut loopafstand

Breakfast, lunch & diner op aanvraag met catering

Extra aankleding op aanvraag

Tafels en stoelen inbegrepen

Kinderzaal bij te huren met nanny service (voor max. 20 kinderen)

Business events services

Zorgeloos connecten met collega’s

Melia Venue biedt persoonlijke service aan en zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes wordt verzorgd. De voorbereiding en planning op locatie nemen wij met alle liefde uit handen. Daarom stellen wij een offerte op maat op, nadat u onze locatie heeft bezocht.

Onze ondersteuning bestaat o.a. uit:

gastvrouw als persoonlijk aanspreekpunt

planning

coördineren van de leveranciers

ontvangst en begeleiden van gasten

het voeren van deurbeleid

het regelen van verkeer naar parkeer

schoonmaak voor en na oplevering van de zaal

Geselecteerde partners

Melia Venue werkt met zorgvuldig geselecteerde partners. Kwaliteit staat bij ons allen hoog in het vaandel.

De partners bieden exclusieve services op het gebied van:

hoogwaardige catering

professionele kinderopvang

bruiloft- en tafelstyling

meubilair in bijpassende stijl

Werkwijze

Jij bent op zoek naar een locatie voor jouw feest of evenement en plant een bezichtiging in. Tijdens de bezichtiging bespreken wij jou/jullie wensen. Hieruit maak ik een offerte op maat en houd rekening met al jouw/jullie wensen.

Q

Vraag een offerte aan voor jouw feest!

6 + 14 =

Faq's

Hoe heet jullie verhuurlocatie?

Onze verhuurlocatie heet Melia Venue.

Uit hoeveel zalen bestaat Melia Venue?

Melia Venue telt 3 zalen.

Wat kun je zoal vieren bij Melia Venue?

Je kunt het leven vieren bij Melia Venue. Denk aan klein trouwen, verloven, private dining, verjaardag, jubileum, babyshower, bridalshower, gender reveal, huwelijksaanzoek, vrijgezellenfeest. Maar ook zakelijke aangelegenheden.

Wat is de capaciteit van zaal 1, zaal 2, zaal 3?

– Zaal 1 heeft een capaciteit van 50 gasten.
– Zaal 2 heeft een capaciteit van 50 gasten.
– Zaal 3 heeft een capaciteit van 30 gasten.

Kan ik de zalen komen bekijken?

Je kunt de zalen komen bekijken via www.Calendly.com/meliavenue

Decoreren jullie de zaal ook?

Decoratie is optioneel, maar dat zit niet standaard in het pakket.

Kan ik advies krijgen bij het kiezen van de juiste diensten?

Wat zijn de kosten voor het huren van de zaal of zalen?

Is er parkeergelegenheid nabij?

Wij hebben parkeergelegenheid op eigen terrein.

Wat zijn de kosten voor de schoonmaak?

Deze kosten zitten inbegrepen in de huurprijs.

Wat zijn de kosten voor het gebruik van de keuken?

De kosten voor het gebruik maken van de keuken zijn 150 euro per keer.

Waaruit bestaat de huur?

De huur van de zaal bestaat uit de zaal, tafels, stoelen, gastvrouw, eindschoonmaak.

Ben je vrij om een eigen catering te nemen?

Wij werken met een aantal cateraars graag samen. In overleg kijken wij graag of hier wat tussen zit en anders denken wij graag mee hoe dit eventueel toch anders kan.

Hoe kan ik een bezichtiging inplannen?

Hoe kan ik reserveren?

Waar kan ik de huurvoorwaarden vinden?